Szülők nélküli életem

Szülők nélküli életem

Üdvözöllek a szülők nélküli életemben!

2018. február 01. - Emma1995

Szia kedves olvasó!
Mindenki azt hinné, hogy ez az végre kezdődhet a buli a szülők nem szólnak bele semmibe!
Ugyan már tévedtek.. Nem olyan egyszerű az élet amint elkerülsz otthonról, mindenért meg kell dolgozz.
Gondolok én ez alatt ételre, italra vagy bármilyen egészségügyi, higiénia dologra.
Sőt ha közben mellette még tanulsz is, nos lássuk be akkor van igazán baromi nehéz dolgod.
Én itt történet formában fogok erről írni, unatkozni egy cseppet sem lesz időtök mellettem ebben biztos vagyok.
Mindenkinek kellemes olvasást kívánok.

A bejegyzés trackback címe:

https://szuloknelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr8513624528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása